12 octobre 2007

tatoo sur le penis

Eh non, ce n'est pas pour moi. C'est seulement pour introduire une petite blague que j'ai reçu par courriel. C'est rare que je les rapporte sur le blogue, mais je l'ai trouvé vraiment drôle, ce qui ne veut pas dire que je suis daccord avec ces propos discriminatoires.


Un fifi amateur de Corvettes décide de s’en faire tatouer une sur le pénis. Le tatoueur lui explique que c’est très douleureux et lui conseille une anesthésie générale, que son client accepte de suite. À son réveil, le fifi se regarde les parties et constate qu’il a un Hummer sur la queue. Furieux,il demande des explications au tatoueur, qui lui répond :
J’me préparais à te faire une Corvette, mais je me suis dit que si jamais tu restais pogné dedans marde, tu serais ben mieux avec un Hummer! HI! HI!


Pour le reste, la semaine passé j'étais sur la party, il fallait que la pression sorte, mais ce n'est pas bon pour les études. Cette semaine, plus tranquille à m'en remettre et de courtes nuits pour un travail que j'avais à remettre aujourd'hui. Party hier, on fêtait une collègue de travail qui quitte dans l'espoir de mieux, je lui souhaite, elle le mérite. Le bar n'était pas très rempli, mais on a fait notre fun et on s'est bien amusé, la gang était vraiment en forme. Aussi, je change enfin d'horaire dimanche, je vais pouvoir avoir un rythme de vie plus décent.

6 Comments:

Anonymous Anonyme said...

I leave a response whenever I like a post on a site or if I have something to contribute to the conversation.
Usually it is a result of the passion communicated in the post I browsed.
And on this post "tatoo sur le penis". I was excited enough to post a thought ;-) I actually
do have a couple of questions for you if you tend not to mind.
Is it just me or does it look as if like a few
of these remarks look like left by brain dead individuals?
:-P And, if you are posting on additional sites, I'd like to follow everything new you have to post. Would you make a list the complete urls of all your public pages like your Facebook page, twitter feed, or linkedin profile?

Feel free to surf to my site; lagunabeachconnections.com

3/3/13 01:05  
Anonymous Anonyme said...

I'm gone to say to my little brother, that he should also visit this web site on regular basis to get updated from hottest news.

Visit my page: letmewatchthis

7/3/13 02:19  
Anonymous Anonyme said...

This is really fascinating, You're an excessively professional blogger. I have joined your rss feed and stay up for looking for more of your fantastic post. Also, I've shared your website in
my social networks

My homepage: tv links

11/3/13 14:56  
Anonymous Anonyme said...

I almost never comment, but i did a few searching and wound up here
"tatoo sur le penis". And I do have 2 questions for you if it's allright. Is it simply me or does it appear like a few of these remarks come across as if they are coming from brain dead folks? :-P And, if you are writing on other sites, I'd like
to follow anything fresh you have to post. Would you list of the
complete urls of your public sites like your linkedin profile, Facebook page or twitter feed?


my homepage :: tv online

13/3/13 02:47  
Anonymous Anonyme said...

I simply couldn't depart your website before suggesting that I extremely enjoyed the usual information an individual supply on your guests? Is gonna be back frequently to inspect new posts

Here is my blog ... watch tv online

14/3/13 18:03  
Anonymous Anonyme said...

Does your site have a contact page? I'm having problems locating it but, I'd like to shoot you an e-mail.
I've got some creative ideas for your blog you might be interested in hearing. Either way, great blog and I look forward to seeing it improve over time.

Here is my blog uptodateforums.com

17/3/13 23:56  

Publier un commentaire

<< Home